Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacja o wyniku konkursu nr 27.2024.IFA.WF.ER na stanowisko profesora uczelni w Zakładzie Glottodydaktyki w Instytucie Filologii Angielskiej

Wrocław, data 24.05.2024r.


Informacja o wyniku konkursu

w trybie art. 119 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie
wyższym i nauce


Konkurs na stanowisko: profesora uczelni w Zakładzie Glottodydaktyki w Instytucie Filologii Angielskiej

Jednostka organizacyjna: Instytut Filologii Angielskiej, Wydział Filologiczny
Numer konkursu: 27.2024.IFA.WF.ER

Data ogłoszenia: 11.03.2024 r.
Termin składania ofert: 15.04.2024 r.
Termin rozstrzygnięcia: 10.05.2024 r.
Liczba zgłoszeń: 1 aplikacja
Kandydat, który wygrał konkurs: dr hab. Anna Turula

Uzasadnienie:

Dr hab. Anna Turula posiada znaczny i różnorodny dorobek w zakresie językoznawstwa udokumentowany wysoko punktowanymi publikacjami, współpracowała z różnymi ośrodkami naukowymi w kraju i za granicą, była kierownikiem grantów i uczestniczyła w projektach badawczych na poziomie międzynarodowym. Dr hab. Anna Turula wykazała także bogate doświadczenie dydaktyczne, które obejmuje prowadzenie zajęć z językoznawstwa, jak również zdolności organizacyjne i popularyzatorskie. Przedstawione przez kandydatkę kompetencje i umiejętności stanowią rzetelną podstawę do podjęcia pracy naukowej i dydaktycznej w Zakładzie Glottodydaktyki Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Obecnie jest profesorem uczelni w Instytucie Filologii Angielskiej Uniwersytetu KEN w Krakowie, gdzie pełni funkcję Kierownika Katedry Cyfrowej Edukacji Językowej, autorka programu studiów „Cyfrowy nauczyciel języka angielskiego”. Kandydatka przedstawiła projekt, który jest kontynuacją badań prowadzonych przez nią od 2020 roku. W ich toku dr hab. Anna Turula prowadziła badania nad metodą zadaniową (Task-Based Language Teaching), zwłaszcza wspomaganą komputerowo (Technolgy-Enhanced Task-Based Language Teaching), ze szczególnym uwzględenieniem freire’owskiej pedagogiki krytycznej (Critical Pedagogy). Z połączenia TBLT, CALL i CP wyprowadziła model TETBCP (Technology-Enhanced Task-Based Critical Pedagogy) I w kolejnych badaniach – miedzy innymi nad wymianami wirtualnymi jako przestrzenią wyjątku – przygląda się jego możliwym aplikacjom.

Podsumowując, po zapoznaniu się z dokumentacją złożoną w konkursie na stanowisko  profesora uczelni w Instytucie Filologii Angielskiej w Zakładzie Glottodydaktyki stwierdza się, że dr hab. Anna Turula zdecydowanie spełnia wszystkie przedmiotowe warunki, a co za tym idzie, rekomenduje się kandydata do zatrudnienia na wyżej wymienionym stanowisku.

 

 

                                    

Arkadiusz Lewicki

Przewodniczący komisji konkursowej