Konkurs na stanowisko adiunkta dydaktycznego w Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii
Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta dydaktycznego w Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii
Konkurs numer 91.2022.CBPPEKE.WPAE
Jednostka organizacyjna: Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej
Dziedzina i dyscyplina: nauki społeczne, nauki prawne
Stanowisko: adiunkt dydaktyczny
Rodzaj stanowiska: dydaktyczne
Liczba etatów: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Termin składania dokumentów: 3 września 2022 r.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: wrzesień 2022 r.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 1 października 2022 r.
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r.>poz. 574, z późn. zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Wrocławskiego.
Warunki, jakie powinien spełniać kandydat:
1. Stopień doktora nauk prawnych (preferowani będą kandydaci legitymujący się stopniem doktora z zakresu prawa prywatnego).
2. Znajomość prawa nowych technologii; prawa i postępowania cywilnego ze szczególnym uwzględnieniem jego informatyzacji; prawa prywatnego międzynarodowego; problematyki dostępu do informacji publicznej i ochrony danych osobowych w Internecie.
3. Doświadczenie dydaktyczne w dziedzinie prawa nowych technologii, obsługi prawniczych baz danych, informatyzacji sądownictwa i administracji publicznej oraz prawa prywatnego międzynarodowego (z uwzględnieniem zajęć dydaktycznych w formie wykładów i ćwiczeń, w tym zajęć prowadzonych na studiach podyplomowych).
4. Biegła znajomość języka polskiego.
5. Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie zajęć dydaktycznych w tym języku (dodatkowy atut będą stanowić znajomość drugiego języka obcego, a także dorobek naukowy obejmujący publikacje obcojęzyczne i inne formy aktywności naukowej o zasięgu międzynarodowym).
Szczegółowych informacji udziela prof. dr hab. Jacek Gołaczyński, kierownik Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej (e-mail: jacek.golaczynski@uwr.edu.pl).
Zakres obowiązków:
obszar dydaktyczny:
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i w języku angielskim
z przedmiotów: prawo prywatne międzynarodowe, obsługa prawniczych baz danych, techniki informacji i komunikacji, dostęp do informacji publicznej.
i ochrona danych osobowych, informatyzacja administracji publicznej, elektroniczny obrót gospodarczy i jego bezpieczeństwo - Wykonywanie innych zadań i czynności związanych z realizacją i organizacją procesu dydaktycznego wskazanych przez Kierownika Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej.
obszar organizacyjny:
- Aktywność organizacyjna na Wydziale i w Centrum, wykonywanie pracy organizacyjnej na rzecz Uniwersytetu, Wydziału i Centrum.
Zgłoszenie na konkurs powinno zawierać:
- Życiorys.
- Podanie do Rektora Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Skan dyplomu poświadczający uzyskanie stopnia naukowego doktora.
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Kwestionariusz osobowy kandydata).
- Oświadczenie, czy w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Wrocławski będzie podstawowym miejscem pracy (Oświadczenie dot. ms. pracy)
- Autoreferat jednoznacznie wskazujący sposób spełnienia przez kandydata wskazanych wymagań, odnoszący się odrębnie do kryterium działalności naukowej, kryterium umiędzynarodowienia, kryterium działalności organizacyjnej i kryterium działalności dydaktycznej.
- Wykaz publikacji naukowych za okres nie dłuższy niż 10 lat.
- Elektroniczne wersje dwóch najważniejszych publikacji, które kandydat uważa za reprezentatywne dla swojego dorobku naukowego lub wyjaśnienie ich braku z zastrzeżeniem, że Przewodniczący Komisji może oczekiwać przekazania wszystkich lub wybranych publikacji naukowych lub innych dokumentów.
W życiorysie należy dopisać: Wyrażam zgodę, w rozumieniu art. 4 i 7 RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 4.05.2016, str. 1-88), na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, w celu realizacji rekrutacji do pracy w Uniwersytecie Wrocławskim. Mam świadomość, że udzielona zgoda może być cofnięta w dowolnym terminie w trybie adekwatnym do jej udzielenia.)”.
Dokumenty należy przesłać na adres praca@uwr.edu.pl do dnia 3 września 2022 r. wpisując temat wiadomości: adiunkt_ 91.CBPPEKE.WPAE
Dodatkowe informacje:
- Uniwersytet Wrocławski zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
- Wybrani kandydaci mogą zostać poproszeni o rozmowę kwalifikacyjną.
- Uniwersytet Wrocławski zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłonienia kandydata.
- Uniwersytet Wrocławski zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu.
- Uniwersytet Wrocławski nie zapewnia mieszkania.
Klauzula informacyjna dla osób uczestniczących w procesie rekrutacji:
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski z siedzibą we Wrocławiu pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, zwany dalej Administratorem.
2. Inspektorem ochrony danych w Uniwersytecie Wrocławskim jest dr Krzysztof Ziemba, e-mail: iod@uwr.edu.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji rekrutacji do pracy w Uniwersytecie Wrocławskim. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 22(1) Kodeksu pracy, art. 119 ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce oraz Pani/Pana zgoda.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom, z wyjątkiem podmiotów z którymi administrator zawarł stosowne umowy powierzenia przetwarzania oraz przypadków przewidzianych przepisami prawa.
5. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, nie dłużej niż 12 miesięcy od dnia złożenia aplikacji.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych, jednakże uprawnienia te mogą być ograniczone przez szczególny przepis prawa,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych obejmujących: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), będzie skutkowało brakiem możliwości udziału w rekrutacji do pracy.