Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacja o wyniku konkursu na stanowisko lektora języka polskiego w Szkole Języka Polskiego i Kultury dla Cudzoziemców Instytutu Filologii Polskiej na Wydziale Filologicznym

Informacja o wyniku konkursu

w trybie art. 119 ust. 3 ustawy z dnia 20  lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce

Konkurs na stanowisko: lektora języka polskiego w Szkole Języka Polskiego i Kultury dla Cudzoziemców Instytutu Filologii Polskiej na Wydziale Filologicznym

Jednostka organizacyjna: Wydział Filologiczny

Data ogłoszenia: 27.10.2021r.

Termin składania ofert: 31.12.2021r.

Termin rozstrzygnięcia: 28.01.2022r.

Ilość zgłoszeń: 3

Liczba stanowisk: 1

Konkurs nr: 16.2021.WF

Kandydaci, którzy wygrali konkurs:

- mgr Nina Matyba

 

Uzasadnienie:

Pani mgr Nina Elwira Matyba spełnia wszystkie wymagania konkursowe – podstawowe i dodatkowe. Spośród 3 zgłoszonych kandydatek jako jedyna ma ministerialne uprawnienia do bycia egzaminatorem języka polskiego jako obcego i minimum pięcioletni udział w pracach związanych z egzaminami certyfikatowymi z języka polskiego jako obcego. Ponieważ Szkoła Języka Polskiego i Kultury dla Cudzoziemców UWr jest ważnym ośrodkiem egzaminacyjnym na Dolnym Śląsku, tego typu kompetencje i uprawnienia kandydata na lektora są niezbędne. Pani Matyba współpracuje ze Szkołą od 2014 roku, dała się więc poznać jako osoba sumiennie wypełniająca powierzone obowiązki. Na zajęciach znakomicie wykorzystuje nowoczesne technologie, a podczas nauczania zdalnego sprawnie i szybko nauczyła się posługiwać dostępnymi aplikacjami, programami, które w znaczący sposób podnosiły efektywność i atrakcyjność nauki języka polskiego. Dodatkowo zdobyła doświadczenie w nauczaniu metodyki kandydatów na lektorów na studiach podyplomowych Nauczania Języka Polskiego jako Obcego i Drugiego na UWr, regularnie sprawuje opiekę metodyczną i ocenia studentów podczas praktyk lektorskich. Co więcej, jest współautorką pierwszej części skryptu dla studentów UWr programu Full Degree Studies oraz chętnie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe.