Konkurs na stanowisko adiunkta w Zakładzie Sztuk Audiowizualnych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Filologicznym
Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs
na stanowisko adiunkta w Zakładzie Sztuk Audiowizualnych
Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Konkurs nr 29.2021.WF z dnia 8 grudnia 2021 r.
Jednostka organizacyjna: Zakład Sztuk Audiowizualnych, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Stanowisko: adiunkt
Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczne
Obszar/dyscyplina naukowa prowadzonych badań: nauki humanistyczne / nauki społeczne
Liczba etatów: 1
Rodzaj umowy: umowa na zastępstwo
Termin składania dokumentów: 10 stycznia 2022 r.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: 25 stycznia 2022 r.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 1 lutego 2022 r.
Wymiar etatu: pełny
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki zawarte w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r. (Dz.U. 2020, poz. 85 z późn. zm.) i Statucie Uniwersytetu Wrocławskiego.
Warunki, jakie powinni spełniać kandydaci:
1. Posiadanie stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk humanistycznych lub społecznych.
2. Udokumentowany dorobek naukowy w zakresie filmoznawstwa.
3. Udokumentowane w życiorysie zawodowym doświadczenie dydaktyczne dotyczące prowadzenia zajęć z zakresu przedmiotów związanych z filmoznawstwem.
4. Wykształcenie w zakresie aktorstwa umożliwiające prowadzenie zajęć związanych z wystąpieniami publicznymi.
5. Międzynarodowe doświadczenie naukowe.
6. Bardzo dobra znajomość co najmniej dwóch języków kongresowych.
7. Znajomość języka polskiego umożliwiająca sprawną komunikację w dydaktyce akademickiej i w środowisku uczelnianym oraz w badaniach komparatystycznych.
Kandydaci przystępujący do konkursu powinni złożyć następujące dokumenty:
1. Życiorys.
2. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (https://bip.uni.wroc.pl/download/attachment/27622/1-kwestionariusz-osobowy dla-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnienie.doc).
3. Kopię dyplomu doktorskiego.
4. Autoreferat zawierający charakterystykę dotychczasowych osiągnięć naukowych, dydaktycznych, innych osiągnięć na polu organizacji i popularyzacji nauki oraz mobilności.
5. Wykaz publikacji naukowych.
6. Elektroniczne wersje dwóch najważniejszych publikacji (lub maszynopisy prac nieopublikowanych), które kandydat uważa za reprezentatywne dla swego dorobku naukowego.
7. Informacja o planach badawczych (w postaci projektu, przedstawiającego przedmiot i cel badań).
8. Wskazanie nazwisk i adresów mailowych co najmniej dwóch uczonych ze stopniem doktora habilitowanego lub tytułem profesora lub, w przypadku osób zatrudnionych w uczelni poza Polską, zajmujących stanowiska porównywalne ze stopniem doktora habilitowanego lub tytułem profesorskim, specjalizujących się w dziedzinie należącej do obszaru zainteresowań kandydata lub w dziedzinie pokrewnej, którzy gotowi będą przesłać listy rekomendacyjne na rzecz kandydata. Listy rekomendujące kierowane są drogą elektroniczną do Przewodniczącego Wydziałowej Komisji Konkursowej na adres arkadiusz.lewicki@uwr.edu.pl bez pośrednictwa kandydata i są jawne jedynie dla członków Komisji, a kandydat, przystępując do konkursu, zrzeka się prawa wglądu w te listy.
9. Projekt zajęć dydaktycznych w wymiarze 30 godzin z zakresu wystąpień publicznych (warsztaty na I stopniu studiów).
10.Oświadczenie stwierdzające, że w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Wrocławski będzie podstawowym miejscem pracy.
11. Ewentualne inne dokumenty uzasadniające kandydaturę.
W życiorysie należy dopisać: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz wizerunku w celach organizacji i przeprowadzenia konkursu oraz udostępnienia informacji o wynikach konkursu. Przyjmuję do wiadomości, iż administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, plac Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław. Posiadam wiedzę, że podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, w jakim zostały zebrane (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2018 r. poz. 1000)”.
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane.
Dokumenty należy przesyłać tylko w formie elektronicznej do dnia 10.01.2022 r. na adres: wpisując temat wiadomości: „adiunkt ZSA-IDKS-WF”
Dodatkowe informacje:
- Uniwersytet Wrocławski zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
- Wybrani kandydaci mogą zostać poproszeni o rozmowę kwalifikacyjną.
- Uniwersytet Wrocławski zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłonienia kandydata.
- Uniwersytet Wrocławski nie zapewnia mieszkania.
Klauzula informacyjna dla osób uczestniczących w procesie rekrutacji:
Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski z siedzibą we Wrocławiu pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, zwany dalej Administratorem.
- Inspektorem ochrony danych w Uniwersytecie Wrocławskim jest dr Krzysztof Ziemba, e-mail: .
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji rekrutacji do pracy
w Uniwersytecie Wrocławskim. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 221 Kodeksu pracy oraz Pani/Pana zgoda. - Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
- Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, nie dłużej niż 12 miesięcy od dnia złożenia aplikacji.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych jednakże uprawnienia te mogą być ograniczone przez szczególny przepis prawa, - wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych obejmujących: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), będzie skutkowało brakiem możliwości udziału w rekrutacji do pracy.
8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.