Uniwersytet Wrocławski

Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestry, ewidencje, archiwa

Jednostki Uniwersytetu Wrocławskiego rejestrują i prowadzą ewidencję załatwianych spraw oraz archiwum podręczne, w którym przechowywana jest dokumentacja przez 2 lata. Po upływie tego okresu, zgodnie z przepisami archiwalnymi, dokumentacja jest brakowana lub przekazywana do Archiwum Uniwersytetu Wrocławskiego (50-139 Wrocław, ul. Szewska 50/51, tel. 071-3410726, 3752228, fax: 071-3432545, e-mail: archiwum@uni.wroc.pl)

 

Metryczka
  • opublikowano:
    17-09-2004 17:30
    przez: Rafał Rataj
  • zmodyfikowano:
    22-04-2014 13:37
    przez: Wojciech Głodek
Dane jednostki:

Uniwersytet Wrocławski
50-137 Wrocław
ul. Plac Uniwersytecki 1
NIP: 8960005408 REGON: 000001301
Numer konta: 71 1090 2503 0000 0006 3000 0004

Dane kontaktowe:

tel.: 71 375 22 15, 71 375 20 11
fax: 71 344 34 21
e-mail: rektor@uni.wroc.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×